Lietotie apģērbi internetā
Man ārkārtīgi nepatīk lielveikali, tāpēc mūsu ģimene tajos ir reti, varbūt reizi mēnesī, bet nu drēbes kādreiz vajag. Esmu pret t.s. Fast Fashion, kur cilvēki bieži maina apģērbus un seko līdzi trendiem, tāpēc sirdī atbalstu lietoto apģēbu kā konceptu. Taču nu tam arī ir savas lielās ēnas puses, redzot, kā šī industrija strādā (vieni cilvēki ziedo drēbes, no tām uzpircēji izņem labos brendus un tirgo “vintage” veikalos, pārējo, kas ir saplēsts un novalkāts sūta uz Āfriku, kur to nevienam nevajag un tas nonāk masīvās izgāztuvēs un tiek saskalots upēs), reizēm paliek šķērni ap dūšu, ieejot parastā lietoto apģērbu veikalā. Bet laikam nekas nav perfekts.
Es jau novirzījos no tēmas. Nu jā, ir vēl citas alternatīvas, mūsu pašu Andele, kā arī jaunais konkurents no ārzemēm - Vinted. Ar privātpersonām internetā tirgoties man arī nekad nav paticis, nesaprotu kurā brīdī kurš kuru var apkrāpt, tas, kurš pirmais samaksā naudu, vai tas kurš pirmais izsūta preci utt. Tad nu nolēmu pamēģināt to Vinted. Pavilkos baigi! Tik ērti, ka ir starpnieks, kas nodrošina maksājumu apstrādi un naudu pārdevējam iedod tikai kad prece veiksmīgi piegādāta! Un ļoti daudz kvalitatīvu mazlietotu preču, sapirkos tā, ka man šķiet to aplikāciju būs jādzēš nost, jo sāk ietekmēt ģimenes budžetu. Pagaidām pašam ir tikai laba pieredze, bet iesaku uzmanīties, dēlam atnāca zināma brenda viltojums. No tā varu tikai ieteikt, uzmanieties no aizdomīgi lētām jaunām precēm, neviens netirgos jaunu brenda apģērbu divreiz lētāk kā veikalā. Es pats esmu pircis tikai mazlietotas drēbes un ar viltojumiem nebiju saskāries, tā ka uzmanīgi tieši ar jaunajām lietām un lietām no zināmiem brendiem (Fjallraven Kanken somas manuprāt tur 90% ir viltojumi).
Vinted pats lietošanā tiešām super, Apple Pay integrācija, nekādas komunikācijas ar pārdevēju, tikai “pik pik” un gaidi pakomātu, bīstami atkarību raisoši. Kas man patika, ka aplikācija uzreiz arī pielāgojas gaumei un sāk piedāvāt tādu stilu, kāds tev patīk (jā jā, tracking un profile building, protams, tā arī ir).
Pārdot preci arī centos, vēl nekas nav sanācis. Sieva arī ielika šo to, neviens vēl nav pieteicies, jo konkurence, acīm redzot, ir milzīga.
Beigās padevās un ielika to pašu arī Andelē, kur viss notiek tikai starp pircēju un pārdevēju un nav šī starpniecības pakalpojuma un kas notika? Pieteicās pircējs un atsūtīja viltotu maksājuma apstiprinājumu un kaut kādu Phishing linku uz viltus Omnivas mājaslapu. Burtiski uzreiz.
Raksts lasās kā reklāma, par ko es atvainojos, bet man nav žēl paslavēt pakalpojumu, kas aizpilda robu piedāvājumā, izlabo trūkumus citos variantos un iedod kaut ko jaunu. Un šī nav reklāma, man diemžēl neviens nekad nav piedāvājis rakstīt reklāmrakstus.